Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.09.2007 21:45 - СУТРИН ... БЕЗ УСМИВКА
Автор: luminous Категория: Други   
Прочетен: 2562 Коментари: 9 Гласове:
0



Повод да се замисля за моя „сутрешен ритуал” беше една статия, която ми попадна за това колко време трябва да отделяме сутрин за протягане, разсънване, тоалет, прическа, закуска ....

Аз, разбира се, проспивам една трета от процедурите.

 

Будя се с 3 аларми и телевизора.

Как напипвам мобилните телефони, как спирам дразнещите звуци – за мен това е загадка. Телевизора никога не го чувам.

В заветния час просто спирам да спя и знам, че е време за ставане.

Винаги ставам като войник. Без протягане.

Хоризонтално положение – вертикално положение.

Не се протягам. Не правя гимнастически номера на отворения прозорец.

Права съм, но още спя.

Поразбуждат ме мебелите по пътя от леглото до банята.

Там вече при звука на течащата вода отварям очи.

Само отварям очи, иначе още спя.

Правя някакъв „тоалет” (тази дума не ми приляга никак) с добре заучени, механични движения.

Излизам от банята и пак затварям очи. Скачам в дрехите, подготвени от вечерта. Обувам обувките. Излизам. Движа се малко.

Не говоря с никого, а и хората, които ме познават не си и правят труда ...

Влизам в сградата. Взимам си кафе от автомата. Отключвам офиса, влизам, шефа звъни по телефона с първите задачи и О, ЧУДО ... АЗ СЕ СЪБУЖДАМ! Най – сетне!

 

И  всичко това без значение от часа, в който си лягам.

Аз просто ставам в последния момент. Винаги бързам. И винаги спя докато бързам!

 

А по пътя до работа, в кафетата, в сградата, по коридорите срещам разни ухилени познати, непознати, колеги, колежки. Бърборят със страшна скорост, смеят се, уговарят се. И все се чудя какви ли хватки прилагат.

 

Май трябва да взема да прочета по-задълбочено тази статия. Там пишеше на нощното шкафче вечер да си оставяме пулвелизатор с вода и да се напръскаме леко преди ставане. На мен при всички случаи ще ми е необходима най-малко кофа ... J)))

 

P.S. Всъщност хрумна ми какво може да ме накара да се усмихна сутрин J Но засега – това е положението ...



Тагове:   усмивка,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dennis - Ами, това е положението,
12.09.2007 10:30
истинското събуждане - чак след първото кафе... или първия стрес. Ако кафето изпревари, значи е неработен ден ;)) А време за сутрешни прелюдии просто нямааа... :@
цитирай
2. gibo - Добре де да се разкъсам ли
12.09.2007 13:49
а и не каза къде живееш ? аз съм доброто ти хрумване от пост скрипта ;))))
цитирай
3. ianiv - леле...
13.09.2007 10:45
колко добре те разбирам...

а това дето ще те кара да се будиш сутрин с усмивка... все някой ден :)))
цитирай
4. zayo - и аз
13.09.2007 17:07
съм абсолютно, напълно, буквално, точно така
хах :)
цитирай
5. luminous - :-)
13.09.2007 17:21
А, няма ли да се появи някой от онези нахилените сутрин и да каже каква е хватката ... :-)
цитирай
6. dennis - Ами :)
13.09.2007 19:06
става с любимо животинче, което да те буди, а в краен случай - мъж ;)) нооо... там гаранция няма :)))
цитирай
7. анонимен - :)
14.09.2007 13:48
..хм..моят сутрешен "ритуал" включва една сирена, която започва да вие около 7 сутринта "Мамоооооо, наспах сеееее!". Ако случайно не съм чула, следва особено брутално събуждане, включващо скок върху мен в леглото, друсане отгоре ми, щипане, гъделичкане и скубане, съчетано с "Мамо, мамо,мамо,мамо..." ...и така докато не се отворят и двете ми очи...:))
цитирай
8. forestlove - каква е хватката
26.09.2007 13:23
хаха, мисля, че няма хватка. или го можеш това, или не. аз лично го мога (ставането и истинското събуждане, де, че и да съм бодра и усмихната - няма проблеми), но пак обичам да си поспивам в почивни дни.
цитирай
9. ianchefff - Спокойно.
05.10.2007 15:50
За всяко нещо има време.

Поздрави.

:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: luminous
Категория: Други
Прочетен: 730405
Постинги: 53
Коментари: 548
Гласове: 4111
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930