Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.06.2008 12:39 - ПРОСТО САНДАЛИ
Автор: luminous Категория: Други   
Прочетен: 5840 Коментари: 14 Гласове:
1



Как е възможно да обуеш сандали със светло кафява подметка и по средата на работния ден да установиш, че ходилата ти са оцветени в тъмно синьо ?!! По-точно - омазани.
И понеже тук си е моето местенце реших да изразя силното си възмущение! Просто, защото няма на кого друг. Ако отида в магазина и "говоря" с продавачката ефекта ще е нулев.
Първо, защото вината не е нейна.
Второ защото информацията няма да достигне до производителя (българска фирма).
Трето, защото има голяма вероятност да избухна.
И в крайна сметка, защото нея я болят някои части на тялото за мен.

А на мен ми писна да си давам парите за боклуци.
Съдбата на въпросните сандали е ясна - те ще бъдат грижливо прибрани в шкафа за обувки и ще прекарат доста време там. Аз няма да ги изхвърля, защото все пак са здрави, а аз не съм разсипница. Но няма и да ги обуя повече, защото опитите да ги изтъркам, изжуля и т.н., докато боядисването спре се оказаха неуспешни. Чудя се, дали не са ги напоили с мастило???
Да не говорим колко е грозно и нечистоплътно да се разкарваш с боядисани ходила, ами се чудя колко ли е и вредно? Вярно е, че това са просто крака, но те са си моите крака и аз не желая да ги излагам на "ефекта на мастилото"!
Затова в понеделник ще се въоръжа с пари, търпение и усмивка и ще отида да си купя нови обувки за колекцията в шкафа.


Тагове:   сандали,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bloghead - Fight for your rights
07.06.2008 12:47
Щом е българска фирмата драсни им едно писмо, било електронно или не. Трябва да се научим да си отстояваме правата.
цитирай
2. krotalka - Я ги рекламирай!
07.06.2008 12:51
Да ти върнат парите, защо да се минаваш? Някъде имам адреса на комисията за защита на потребителите, ако искаш ще ти го дам Ето го

http://www.kzp.bg/
цитирай
3. luminous - Всъщност добра идея ми давате.
07.06.2008 13:00
Защо само да си мърморя под носа, а не взема да свърша нещо съществено.
Благодаря ви!

П.С. И на мен ми минаха подобни мисли, но се съмнявам в ефекта им. Сега обаче аз ще си кажа, а производителя и КЗП, ако искат да си свършат работата ...
цитирай
4. potrebitelskoime - добре поне, че са сини
07.06.2008 23:26
щото можеше да бъдат и червени, примерно....
цитирай
5. utremer - Това ми напомня за една ...
08.06.2008 12:15
стара история, която се разказваше като виц навремето. Един мъж си купува дънки през лятото. Когато вечерта ги сваля вижда, че слабините му са посинели, вкл. интимните части. (историята мълчи защо слиповете му наприемр не са посинели). Силно притеснен на следващата сутрин героят отива на мъжки гинеколог и му разказва и показва болежката си. Докторът му изписва планина от хапчета, мазила и мехлеми. След седмица на контролен преглед - същата работа. Нашият смъква дънките и отдоло -синьо, ама синьо като ония високи сини планини. Докторът отсича- операция. Ама .... Ама, мама, няма ако ти е мил животът. Метри преди операционната все пак се задава спасителният въпрос: Бе, момче, да не ти пускат дънките? Следва хепиенд и социалистически реализъм (историята е стара, наистина).


P.S.Ако си купиш зелени сандали в жълто ли ще се оцветиш? Ей това е въпрос, над който се замислям .... :))))
цитирай
6. luminous - :-)
09.06.2008 08:55
potrebitelskoime, не ми е ясно при какви условия щяха да са червени, нито как щях да се чувствам. От друга страна, сега като си купя нови сандали ... знае ли човек :-))))
цитирай
7. luminous - utremer,
09.06.2008 08:57
питаш ли го горкия човечец :-))
Значи, аз днес ако видя в зелено ще разпитам по-подробно продавачката дали пускат жълто. Ама тази работа с цветовете не ми е много ясна и определено ме изненада ;-)
цитирай
8. mph - :)
09.06.2008 11:08
Ако не е вредно, може да се окаже забавно.
Писмените рекламации обикновено вършат работа.
цитирай
9. luminous - :-)
10.06.2008 10:09
mph, за забавно - няма спор ;-)
цитирай
10. buket - Питах се...какво е хубавото щом погледна блога ти...
14.06.2008 07:17
Във всеки случай не са сандалите...

Хубаво е да си имаш,
между птиците...тераска,
там сърцето си е истинско,
а пък мислите - без маска.

Дори пропуснах,
добро утро !:))
цитирай
11. luminous - :-)
14.06.2008 18:35
Ти си ми скивал тераската?
;-)

И аз пропуснах - добър вечер :-)
цитирай
12. анонимен - :)
25.06.2008 10:48
Аз лично съм се убедила, че обувките по магазините не струват, особено след последното ми попадение което издържа едва една седмица, а "уж" беше добро.(също българско) След като си потърсих правата се оказа, че не можело да ми помогнат,затова се отказах...и вече не си купувам обувки от магазина, а си ги правя по поръчка...че дори и по евтино ми излиза...:)да живеят българските производители!:)
цитирай
13. luminous - анонимен,
25.06.2008 17:10
съгласна съм за ефекта от "потърсените права".
Моите сандали дори вече цъфнаха отпред. Подметката се се разлепи до средата на ходилото. И тъй като нямат и месец още съм твърдо решена утре да отида в магазина и да си взема парите обратно. После може да се пробвам в стил Роси Кирилова - "боса по асфалта" ...
Карай да е весело :-))
цитирай
14. анонимен - да, и аз имах подобна случка. Само че ...
26.07.2008 12:44
да,и аз имах подобна случка.Само че при мен боядисваха в черно.И като трябваше да отида някъде където трябва д се събуя ме беше срам.Затова отидох в магазина и направих рекламация.Е,ефекта беше добър - дадоха ми право на избор на нови.... :) Така че пробвай и ти ....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: luminous
Категория: Други
Прочетен: 729955
Постинги: 53
Коментари: 548
Гласове: 4111
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930