Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2008 23:17 - МАЙСТОРЕ, НА ПОМОЩ!!!
Автор: luminous Категория: Други   
Прочетен: 5382 Коментари: 8 Гласове:
0



Аз винаги съм била инициаторка, организаторка, пълна с идеи и енергия и т.н.

Та, нали е пролет – време за пролетни разходки, пролетно почистване и пролетен ремонт. На него (ремонта) съм му набрала скорост от две години. И реших тази пролет да не му прощавам. Трябваше да е освежаващ (нали за това не е какъв да е, а пролетен J )

Запретнах ръкави и речено-сторено. В магазина – бои, разредители, четки, латекси, шкурки, валяк-малък, валяк-голям и каквото още ми каза любезният продавач-консултант, защото аз в общи линии мигах на парцали и повтарях:

 „Ще боядисвам бюфета. Не, вече няма да е бял, а какаов. А витринките отвътре ще са бели.”

„Да, и прозорците. Не, не точно слонова кост, а ...”

„Аааа, забравих – и вратата и един стар диван, който трябва да стане като нов.”

„Какво трябва да го правя? Да го шкуря? Ами дайте ми и шкурка, ама аз незнам каква!”

„А латекса ... цвят ванилия ли? Че тя не е ли бяла на цвят? Хм. По-добре от този ....”

....

Да си призная, ако не беше този господин сигурно щях да тичам поне още 6-7 пъти до магазина.

Както и да е. Платих доволно сумата, прибрах се и започнах полека-лека. Мислех си, че само ще изпразня шкафчетата, ще мина бюфета един път с четката и .... муц. Всичко ще е бижу.

Първо не е истина какъв пепелак вдигнах с тази шкурка. Разбира се, не бях покрила или изнесла останалата част от стаята. Направих си беля.

Второ – въобще не става с едно минаване на четката. То въобще не стана с четката (падат косми, не покрива добре и прочие), та се захванах с един малък валяк. Окапах навред  (добре, че вече се бях сетила за наелона).

Трето, впоследствие разбрах, че кутията с боята винаги се затваря, защото като дремеш и я ритнеш ти потичат сълзите ...

Освен това маджуна не се сваля с шкурката. Нито с големия нож ...

С разредител не си поливаш ръцете, а си напояваш парцалче. И трябва да имаш парцали ... просто трябва.

За по-сигурно изнасяш всичко от стаята.

Не боядисваш прозорците, когато има много силен вятър, става течение, те се тряскат напред-назад, а по прясната боя се налепва всичкия прахоляк от пътя ...

Не боядисваш на лампа ...

И много други.

Освен това няма такова нещо като "лек" ремонт. Всичко е "тежък" ремонт.

Сега у нас е паднала бомба – нищо не е в правилната стая, някои стаи са празни, а други преливат от съдържание и влизаш ребром, из краката ми се мотаят вестници и наелони, няма пердета по празорците, ядем от крак, ходим с обувките и се боря със зъби и нокти да опазя поне спалнята чистичка (за да мога поне в чисто легло да се гмурна нощем).

И така – чакам заветните събота и неделя, когато да довърша (стискайте ми палци).

А, и забравих да спомена – най-добре в подобни случаи да си взимате отпуска. На мен работната седмица ми се вижда доста дълга, а и всеки ден след работа обличам мръсния екип и започвам да чопля нещо.

Още по-добре е да разбирате от това, с което се захващате J

Аз лично, май се вкарах в беля J



Тагове:   Майсторе,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sowhat - със сигурност
16.04.2008 23:29
чакам после снимков материал ))))))))
цитирай
2. mph - :)
17.04.2008 10:01
Такива неща правя поне през пет години. Толкова ми стигат, за да позабравя предишния ужаст.
цитирай
3. luminous - sowhat,
17.04.2008 21:01
и аз :-)) Един път да се стигне дотам и ще се изфукам най-безцеремонно :-))

цитирай
4. luminous - mph,
17.04.2008 21:02
а аз се престраших по-рано :-)
Сега си сърбам попарата :-))))
цитирай
5. gibo - няма ли мъже бре или
17.04.2008 23:42
поне някой от рекламите дето боядисва ЛЕКО или МЕко ли беше да се заеме с тази работа уважавам творческото начало и креатива ти но искрено съжалявам че съм с две леви иначе тъкмо тръгвах към Вас на помощ и успех с начинанието
цитирай
6. goran - Леле-мале, Luminous, ти си много смело момиче.:-)
18.04.2008 12:38
Сигурно сега ти е много трудно, но пък после – след като бетсввието у вас премине и ти почистиш, отспиш си и релаксираш, ще можеш поне малко да се порадваш на обновения си дом:-) ;-)
и
“Не се отчайвай ако първоначално по теб полепва повече вар и боя отколкото по стената.”(думи са ситат от книга за домашни майстори);-)

Luminous, пожелавам ти бързо довършване на ремонта, да си доволна от крайния резултат и да ти остане поне малко време да релаксираш и да се порадваш на направеното.:-)
цитирай
7. luminous - eee, gibo,
18.04.2008 22:21
ти поне предложи :-) Благодаря! А иначе мъже име ама нещо се скатават, та утре пак ще мятам сама валяка :-))))

Ох, goran, и мен това ме крепи - мисълта колко хубавичко и чистичко ще е после. Та затова още не съм захвърлила всичко ;-)
цитирай
8. utremer - ехеее, честито.
21.04.2008 19:34
и аз брах подобни ядове, когато се наложи да пребоядисам (след като тайно отлагах ремонта с няколко години). и се започна едно чудене - да свалям ли таперите или отгоре да мацам с валяка. после се мъчух с латекса, последва зор - две или три ръце. не махнах тапетите и на места започнаха да се отлепят. после боята се оказа вядка и стените станаха на петна, после .... се ядосах, отдох на плаж, а през това време един познат майстор оправи бардака. Извод? Пийте си бирата, а на майсотора -баданарката.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: luminous
Категория: Други
Прочетен: 733546
Постинги: 53
Коментари: 548
Гласове: 4111
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930