Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.03.2008 23:00 - А СЕГА НАКЪДЕ?
Автор: luminous Категория: Други   
Прочетен: 3394 Коментари: 5 Гласове:
0



Има причина за това отсъствие. Както за всичко останало. Трябваше да достигна целта.  Нямах никакво намерение да се предавам, да объркам нещо, да се разсея, да не успея ... И успях!
Браво ли? Нищо подобно!
Знаеш ли какво е чувството в края на всичко - упорство, малки борби, малки напредъци, малки провали, малки успехи? Трудно е да ти обясня, но общо взето е празно. 
И същото това, празното, ме е стиснало за гърлото ... 
И се е пъхнало в главата ми ...
И не спира да ми говори ... "Браво! Браво!"
И да ми се усмихва ... да ме гъделичка ... да ме дразни ... да ме влудява ... 
И да ме пита ... "А сега накъде???"

Отговарям  му различно ... сериозно , с раздразнение, със сарказъм, с гняв, с усмивка, през сълзи ...
Говоря му за любовта, говоря му за болката в нечии детски очи, говоря му за някакъв смисъл ...
Ами отивам ... на майната си!

Какво знаеш за Етиопия? А за Камбоджа? Аз незнам нищо.
Но видях малко и ми идва да си откъсна тиквата. А знаеш ли, че никой гугъл не ми обясни как да помогна?  Жалко, нали? Прав си, който търси - намира. И аз ще намеря.

Знаеш, че има неща по-големи от нас, но някога усетил ли си ги?
Какво е чувството - смаляваш ли се, чувстваш ли се смазан?
Или усети кръвта във вените си, пулса в главата си, сърцето в петите си? 

Още ме гледаш втренчено.
Изненадах ли те?
Познаваш ме. Разбираш ме.
Откри ли смисъла?

И аз така.
Остави това.

Просто ако можеш ме потопи пак в онази преградка, във влажната целувка, в огъня на очите  ...
И не ми давай сили да ставам и да тръгвам ...
И не ми давай сили за свян, който не прилича на мислите ми ...
И не ми давай сили за мечти, който не подхождат на реализма ни ...

И не ми давай сили за тъга, когато мисля "А сега накъде?" ...

Дай ми сили за друго.
Дай ми сили да се събудя.



Тагове:   накъде,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. razcvetnikov - :)
20.03.2008 00:43
дай ми сили да се напия отново ;)
пиян аз дано забравя туй що вий не знаете
позор ли е или е слава ;)
цитирай
2. luminous - :-))
20.03.2008 19:40
по възможност с компот от круши ;-)
цитирай
3. dennis - Леле...
20.03.2008 20:36
там ли беше наистина, аз пък се върнах днес от Германия - срам, срам...
Хубаво пишеш, Светеща!
Поздрав и добре дошла отново :)!
цитирай
4. luminous - dennis,
20.03.2008 21:51
не, не съм била там. Смисъла беше друг ...
И не се срамувай, моля те :-)
По-добре вземи разкажи малко :-)
цитирай
5. bloghead - I should take the high
21.03.2008 08:44
For this message to fly
right to my brain
to find it so sane.
;-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: luminous
Категория: Други
Прочетен: 707087
Постинги: 53
Коментари: 548
Гласове: 4111
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031